Milyen fizetési módok elérhetőek?

  • Utánvét: készpénzzel vagy kártyával fizethet vagy a futárnak vagy a postán / csomagponton (függ a szállítás módjától).
  • Előreutalás: rendelése után küldünk Önnek egy üzenetet a megadott e-mail címére, melyben megadjuk a számlázási címet. Miután végbement a tranzakció (banktól függően max. 1 munkanap), már küldjük is csomagját.
  • 8-30 napos átutalás: kizárólag cégek esetében, előre egyeztetett feltételekkel.
  • Kínálatunkban szereplő termékeink többsége elérhető raktárról, néhány esetben előfordulhat, hogy egyes termékeket külső raktárból tudjuk biztosítani. Ebben az esetben a kézbesítés eltolódhat 1-2 munkanappal, amiről a rendelés leadása után tájékoztatjuk. A készletinformáció 99%-ban pontos, amennyiben meg szeretne győződni a termék elérhetőségéről kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben (8 és 16 óra között).

    nem szükséges regisztrálni, viszont a felhasználói fiók létrehozásának számos előnye van. Menteni tudja az adatait, nem kell a következő vásárlása során megadni címét, vissza tudja nézni korábbi vásárlásait, értékelni tudja termékeinket.

    Amennyiben van rá módja ellenőrizze e-mail címét, hogy helyesen adta-e meg. Amennyiben az e-mail címe helyes, kérjük postafiókjában ellenőrizze SPAM/kéretlen levekek mappáját. Ha itt sem találja kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat.

    Általánosságban elmondható, hogy a termékek a megrendelést követő 2. munkanapon kerül kézbesítésre, néhány tényező viszont befolyásolhatja a kézbesítés idejét (például a futárszolgálat pillanatnyi túlterhetsége, a termék külső raktárról elérhető, vagy a készlethiány).

    Amennyiben nem találta meg kérdésére a választ, hívja ügyfélszolgálatunkat, a +36 20 320 4237 -es telefonszámon(8-16 között).